FAQ

1. Jak złożyć zamówienie?
2. Ile kosztuje wysyłka?
3. Jak przebiega proces potwierdzenia zamówienia?
4. Jak długo czekam na realizację zamówienia?
5. Czy mogę wybrać godziny doręczenia?
6. Jak sprawdzić status zamówienia?
7. Jak złożyć reklamację na produkt?
8. Jak zwrócić produkt?
9. Kiedy otrzymam należność za zwrot produktu?

1. Zamówienie w sklepie internetowym kare24.pl możesz złożyć samodzielnie poprzez dodanie produktu do wirtualnego koszyka i wypełnienie potrzebnych danych, jak również telefonicznie u naszego konsultanta. Możesz też złożyć zamówienie drogą mailową na adres poczta@kare24.pl, nie jest to jednak najszybsza droga, gdyż na maile odpowiadamy
w kolejności chronologicznej.

2. Wysyłka na terenie Polski jest całkowicie bezpłatna. Nie pobieramy również dodatkowych opłat za przesyłki pobraniowe. Przesyłki o wadze powyżej 20kg nie są dostarczane
„pod drzwi”, jeśli więc jesteś zainteresowany dodatkowo płatną usługą wniesienia - poinformuj nas o tym. Niektóre przesyłki, np duże lustra, ze względów bezpieczeństwa wysyłamy
na półpaletach, co zwiększa wagę przesyłki.

3. Po złożeniu przez Ciebie zamówienia sprawdzamy dostępność produktu i potwierdzamy telefonicznie Twoje zamówienie. Mail z informacją o zmianie statusu na “potwierdzony telefonicznie” zostanie wysłany automatycznie. Znajdą się tam informacje takie jak Twoje dane, nazwa zamówionego produktu oraz dane naszej firmy.
Jeżeli produkt jest w magazynie, będzie wysłany w ciągu 24 godzin od potwierdzenia (w przypadku przesyłki za pobraniem) lub od zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

4. Zamówienia na produkty “dostępne 24h” wysyłamy w ciągu doby od potwierdzenia (w przypadku przesyłki za pobraniem) lub od zaksięgowania przelewu na naszym koncie.
Jeżeli zamawiasz produkt z dłuższą datą wysyłki (2-4 tygodnie lub inna data), oznacza to, że produktu nie posiadamy w magazynie - jest on dostępny tylko na zamówienie
od producenta. Producenci mają zróżnicowane terminy dostaw, dodatkowo w przypadku niektórych produktów należy liczyć się z tym, że wskazany przez producenta termin,
to wariant optymistyczny, który niejednokrotnie ulega wydłużeniu, należy się zatem przygotować na dłuższy czas oczekiwania. Jest to związane z szeroką, międzynarodową siecią odbiorców i stanami magazynowymi producentów, które w związku z tym potrafią zmieniać się z godziny na godzinę. Dlatego w celu otrzymania swojego wymarzonego mebla
w podanym terminie, musisz złożyć na niego zamówienie i “zarezerwować” go dla siebie. Gdy zamówione produkty przyjadą w dostawie, poinformujemy Cię telefonicznie
o dacie wysyłki, a drogą mailową otrzymasz numer przesyłki.

5. Przesyłki wysyłamy przez firmę kurierską DHL oraz Hellmann Spedycja Meblowa. Standardowe godziny pracy kurierów to 8.00 -16.00. W dużych miastach, jak i w niektórych mniejszych, kurier może doręczyć przesyłkę po godzinie 16.00, jednak każdorazowo nasz konsultant musi potwierdzić taką możliwość. Kurierzy firm, z którymi współpracujemy, telefonicznie poinformują Cię o przybliżonych godzinach doręczenia. Możesz też śledzić przesyłkę online - numer listu przewozowego otrzymasz w mailu automatycznym.
Jeżeli z jakiegokolwiek powodu jesteś niezadowolony z obsługi kuriera - poinformuj nas o tym!

6. Każdorazowo, gdy status Twojego zamówienia ulega zmianie, otrzymujesz stosowną informację drogą mailową. Możesz także skontaktować się z nami telefonicznie, pamiętaj jednak, by mieć pod ręką numer zamówienia - to ułatwi i przyspieszy pracę konsultantowi, a także zaoszczędzi Twój czas.

7. Z uwagi na bezpłatną przesyłkę, nigdy świadomie nie wysyłamy do klienta produktu uszkodzonego. Czasem jednak zdarzają się przesyłki uszkodzone w transporcie
lub posiadające wady fabryczne, których wcześniej nie byliśmy w stanie zweryfikować. Aby zareklamować produkt, skontaktuj się drogą mailową (lub listem tradycyjnym),
wpisując swoje dane, numer zamówienia i opis problemu. Dołączenie kilku zdjęć pomoże Działowi Reklamacji zdiagnozować problem i podjąć stosowne kroki.
Dział Reklamacji w ciągu regulaminowych 14 dni skontaktuje się z Tobą z informacją, jakie są dalsze działania (odebranie produktu na nasz koszt, dosłanie brakujących elementów lub wymiana produktu).

8. Jeżeli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub inaczej go sobie wyobrażałeś, możesz zwrócić nieużywany produkt w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
W tym celu skontaktuj się z nami drogą mailową, przesyłając numer zamówienia wraz z informacją, że zwracasz produkt. Następnie spakuj go możliwie jak najdokładniej
(najlepiej w oryginalne opakowanie) i odeślij do nas wraz z fakturą/paragonem oraz Twoimi danymi i numerem konta bankowego.
Na przesyłkę przyklej naklejkę “zwrot”, którą dołączyliśmy do Twojej przesyłki. Pamiętaj, że jako zwracający pokrywasz koszty przesyłki.

9. Po otrzymaniu zwrotu produktu, towar jest przez nas sprawdzany, a Twoje zamówienie wędruje do Działu Księgowości, który ma regulaminowe 14 dni na zwrot należności
na podane przez Ciebie konto bankowe.

Przesyłka gratis
- zawsze.

Gwarancja
najniższej ceny

Masz pytanie?
poczta@kare24.pl

12 38 48 748
Pn. - Pt. 10:00 -18:00

Zadzwoń (12) 38 48 748 Napisz poczta@sfmeble.pl

Właścicielem sklepu kare24.pl jest DESIGN AG Anna Guenther (adres prowadzenia działalności: Jurajskie Wzgórze 14, 32-087 Bibice, Polska ) wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Wójta Gminy Zielonki pod numerem 3920, NIP 6772309195, REGON 120798841.

Właściciel sklepu ma pełne prawo do posługiwania się logiem oraz mareriałami firmy KARE Design na podstawie umowy franczyznowej z właścicielem marki KARE.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki oraz akceptację Polityki prywatności oraz Regulaminu serwisu Kare24.pl

2017 © Kare24.pl