Lubisz prezenty?

Zatem nie czekaj dłużej i przystąp do naszego programu lojalnościowego! Zdobądź Kartę Stałego Klienta KARE i ciesz się jeszcze bardziej udanymi zakupami na jeszcze bardziej preferencyjnych warunkach.

Jak otrzymać Kartę Stałego Klienta?

Po spełnieniu warunków przystąpienia do programu zawartych w regulaminie, należy złożyć wniosek o wydanie Karty Stałego Klienta KARE. Można tego dokonać elektronicznie za pośrednictwem formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie internetowej www.karta.kare24.pl lub poprzez wypełnienie go osobiście w salonie KARE (ul. Pasternik 114d, Kraków). W oparciu o przeprowadzoną przez naszych Konsultantów analizę indywidualnych transakcji, Uczestnik może także otrzymać propozycję przystąpienia do programu lojalnościowego w formie telefonicznej lub mailowej. W tym przypadku niezbędne jest jednak wyrażenie zgody potencjalnego Uczestnika na otrzymanie Karty Stałego Klienta i zadeklarowanie chęci przystąpienia do programu poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego (online lub osobiście w salonie KARE).

Dla kogo Karta Stałego Klienta KARE?

Program lojalnościowy KARE adresowany jest wyłącznie do pełnoletnich osób fizycznych, posiadających pełną zdolność do czynności prawnych. Warunkiem otrzymania Karty Stałego Klienta KARE jest dokonanie zakupów na łączną kwotę przynajmniej 10 tysięcy złotych lub dokonanie jednorazowego zakupu na kwotę przynajmniej 5 tysięcy złotych.

Jakie korzyści płyną z posiadania Karty Stałego Klienta KARE?

Wszystkie zakupy dokonane z wykorzystaniem Karty Stałego Klienta KARE (tj.  po zalogowaniu się na indywidualne Konto Uczestnika lub po okazaniu karty w salonie KARE) każdorazowo premiowane są punktami lojalnościowymi. Punkty te mogą być następnie wymieniane na bony, które uprawniają do zakupów bezgotówkowych. Dostępne są bony o następujących nominałach: 5 zł, 20 zł, 50 zł, 200 zł i 500 zł (1 pkt=1 zł).  Wartość dokonanych zakupów jest każdorazowo przeliczana zgodnie z kwotą widniejącą na paragonie lub fakturze w proporcji 1/20 (przykładowo: zakup w wysokości 100 zł premiowany jest 5 punktami lojalnościowymi). Każdorazowo uzyskane punkty aktywowane są najpóźniej do 14 dni liczonych od dnia zakupu. Uzyskane w ten sposób bony mogą być następnie wymieniane na produkty dostępne w ramach programu lojalnościowego na preferencyjnych warunkach. Aktualny katalog tych produktów oraz informacja o wymaganej do ich otrzymania ilości punktów, dostępne są po zalogowaniu na indywidualne Konto Uczestnika pod adresem www.karta.kare24.pl

Jeżeli nie posiadasz jeszcze Karty Stałego Klienta KARE, a spełniasz już kryteria przystąpienia do naszego programu lojalnościowego, wejdź na stronę www.karta.kare24.pl i dokonaj rejestracji lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 12 38 48 329 w celu zamówienia karty. 

Szczegółowe informacje dotyczące programu lojalnościowego i Karty Stałego Klienta znajdują się w zamieszczonym poniżej Regulaminie dostępnym dla klientów kare24.pl

Regulamin Karty Stałego Klienta Kare

Przesyłka gratis
- zawsze.

Gwarancja
najniższej ceny

Masz pytanie?
poczta@kare24.pl

12 38 48 748
Pn. - Pt. 10:00 -18:00

Zadzwoń (12) 38 48 748 Napisz poczta@sfmeble.pl

Właścicielem sklepu kare24.pl jest DESIGN AG Anna Guenther (adres prowadzenia działalności: Jurajskie Wzgórze 14, 32-087 Bibice, Polska ) wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Wójta Gminy Zielonki pod numerem 3920, NIP 6772309195, REGON 120798841.

Właściciel sklepu ma pełne prawo do posługiwania się logiem oraz mareriałami firmy KARE Design na podstawie umowy franczyznowej z właścicielem marki KARE.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki oraz akceptację Polityki prywatności oraz Regulaminu serwisu Kare24.pl

2017 © Kare24.pl