Joy of Living
KARE to tętniący energią i wibrujący styl życia z wyjątkową dla branży meblowej inscenizacją mebli, oświetlenia i dekoracji mieszkaniowych.

Najczęściej zadawane pytania

FAQ

1. Jak złożyć zamówienie?
2. Ile kosztuje wysyłka?
3. Jak przebiega proces potwierdzenia zamówienia?
4. Jak długo czekam na realizację zamówienia?
5. Czy mogę wybrać godziny doręczenia?
6. Jak sprawdzić status zamówienia?

1. Zamówienie w sklepie internetowym kare24.pl możesz złożyć samodzielnie poprzez dodanie produktu do wirtualnego koszyka i wypełnienie potrzebnych danych, jak również telefonicznie u naszego konsultanta. Możesz też złożyć zamówienie drogą mailową na adres poczta@kare24.pl, nie jest to jednak najszybsza droga, gdyż na maile odpowiadamy
w kolejności chronologicznej.

2. Wysyłka na terenie Polski jest całkowicie bezpłatna. Nie pobieramy również dodatkowych opłat za przesyłki pobraniowe. Przesyłki o wadze powyżej 20kg są dostarczane z bezpłatną usługą wniesienia.

3. Po złożeniu przez Ciebie zamówienia sprawdzamy dostępność produktu i potwierdzamy telefonicznie Twoje zamówienie. Mail z informacją o zmianie statusu na “potwierdzony telefonicznie” zostanie wysłany automatycznie. Znajdą się tam informacje takie jak Twoje dane, nazwa zamówionego produktu oraz dane naszej firmy.
Jeżeli produkt jest w magazynie, będzie wysłany w ciągu 24 godzin od potwierdzenia (w przypadku przesyłki za pobraniem) lub od zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

4. Zamówienia na produkty “dostępne 24h” wysyłamy w ciągu doby od potwierdzenia (w przypadku przesyłki za pobraniem) lub od zaksięgowania przelewu na naszym koncie. Jeżeli zamawiasz produkt z dłuższą datą wysyłki (2-4 tygodnie lub inna data), oznacza to, że produktu nie posiadamy w magazynie – jest on dostępny tylko na zamówienie od producenta. Producenci mają zróżnicowane terminy dostaw, dodatkowo w przypadku niektórych produktów należy liczyć się z tym, że wskazany przez producenta termin,
to wariant optymistyczny, który niejednokrotnie ulega wydłużeniu, należy się zatem przygotować na dłuższy czas oczekiwania. Jest to związane z szeroką, międzynarodową siecią odbiorców i stanami magazynowymi producentów, które w związku z tym potrafią zmieniać się z godziny na godzinę. Dlatego w celu otrzymania swojego wymarzonego mebla w podanym terminie, musisz złożyć na niego zamówienie i “zarezerwować” go dla siebie. Gdy zamówione produkty przyjadą w dostawie, poinformujemy Cię telefonicznie
o dacie wysyłki, a drogą mailową otrzymasz numer przesyłki.

5. Przesyłki wysyłamy przez firmę kurierską DHL oraz Hellmann Spedycja Meblowa. Standardowe godziny pracy kurierów to 8.00 -16.00. W dużych miastach, jak i w niektórych mniejszych, kurier może doręczyć przesyłkę po godzinie 16.00, jednak każdorazowo nasz konsultant musi potwierdzić taką możliwość. Kurierzy firm, z którymi współpracujemy, telefonicznie poinformują Cię o przybliżonych godzinach doręczenia. Możesz też śledzić przesyłkę online – numer listu przewozowego otrzymasz w mailu automatycznym. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu jesteś niezadowolony z obsługi kuriera – poinformuj nas o tym!

6. Każdorazowo, gdy status Twojego zamówienia ulega zmianie, otrzymujesz stosowną informację drogą mailową. Możesz także skontaktować się z nami telefonicznie, pamiętaj jednak, by mieć pod ręką numer zamówienia – to ułatwi i przyspieszy pracę konsultantowi, a także zaoszczędzi Twój czas.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki oraz akceptację Polityki prywatności sklepu Kare24.pl

2017 © Kare24.pl