PROCEDURA REKLAMACJE KARE24 ONLINE

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) na zasadzie art. 556i następnych Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93)
  2. Reklamacja może zostać zgłoszona w ciągu dwóch lat od zakupu towaru. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawniasię z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Klientem jest konsument w rozumieniu art. 22(1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym.
  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, prosimy kierować na adres [email protected](w tytule prosimy podać numer zamówienia) lub listownie na adres: AG Design, ul Warszawska 7, 32-086 Węgrzce

Prosimy załączyć:

  • dokładny opis oraz zdjęci -wad towar, całości przedmiotu, a także opakowania w którym zamówienie zostało dostarczone,
  • przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki – skan protokołu szkody, który został spisany w obecności kuriera(powinna być w nim zaznaczona informacja o uszkodzonym opakowaniu).
  • informację czy oczekują Państwo naprawy/wymiany produktu /obniżenia ceny/ zwrotu pieniędzy.

Gdy dokonujesz wyboru między powyższymi żądaniami, pamiętaj o następujących zasadach:

  • nie możesz żądać odstąpienia od umowy, jeżeli wada ma charakter nieistotny;
  • kiedy żądasz obniżenia ceny, powinieneś określić wartość, o którą cena ma zostać obniżona
  • możesz żądać odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny sprzedawca, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawcanie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
  1. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres (pocztowy lub poczty elektronicznej – w zależności od sposobu złożenia reklamacji) lub w inny podany przez Klienta sposób. Warto pamiętać, że ustosunkowanie się do reklamacji to potwierdzenie lub zaprzeczenie jej zasadności. Nie oznacza to jednak, że w tym terminie towar musi zostać przywrócony do stanu zgodności z umową.
  2. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy: Magazyn Meble Design AGul. Warszawska 7, 32-086 Węgrzce. Przypominamy, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W celu odesłania towaru należy go rozmontować (dotyczy produktów, które podlegają montażowi), spakować w sposób zabezpieczający przed ewentualnymi uszkodzeniamiw transporcie. Na przesyłce należy nakleić pomarańczową naklejkę z napisem REKLAMACJA i wpisać nr zamówienia.
  3. W przypadku uznania reklamacji produkt zostanie przez nas naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe – zwrócimy pieniądze.
  4. Wszystkie towary oferowane przez Sklep są przeznaczone do użytku domowego. Reklamacje towarów wykorzystywanych w celach komercyjnych mogą zostać odrzuconeprzez producenta - jeśli wada towaru będzie wynikać z intensywnego użytkowania w warunkach innych niż domowe. Ponadto z powodu prezentowania elektronicznego kolory eksponowane na zdjęciach mogą nieznacznie się różnić od koloru rzeczywistego. Dokładamy jednak wszelkich starań by zdjęcia na stronie bardzo precyzyjnie oddawały wygląd towaru. Należy jednak pamiętać ,że indywidualne ustawienia monitora mogą to nieznacznie komplikować i w tym zakresie nie stanowi to wady produktu.
DRUKI:
Formularz reklamacji produktu
Kontakt z Działem Reklamacji

Telefon: 12 38-48-546 (Pon-Pt: 12:00-15:00) 

Mail: [email protected]

...LUB PRZEGLĄDAJ NASZE PRODUKTY

you  it

NOWOŚCI

BESTSELLERY

SALON KARE Kraków

KARE Kraków

SALON KARE Kraków

Showroom KARE w Krakowie – inspiruje już od lat!

Pierwszy polski salon KARE, do dziś niezmiennie zachwycający inspirującymi aranżacjami, różnorodnością i pozytywną energią.

Odkryj teraz!
KARE Kraków

KARE Kraków

Salon Meblowy KARE Pasternik 114d, 31-354 Kraków
Godziny otwarcia
Pon-Pt 10:00-19:00
Sobota 10:00-18:00

SALON KARE Warszawa

KARE Warszawa

SALON KARE Warszawa

Już jest – nowy salon KARE w Warszawie!

Warszawski showroom KARE to 800 m2 powierzchni ekspozycyjnej, ulokowanej na 2 poziomach. To miejsce stworzone dla fanów designu na światowym poziomie.

Odkryj teraz!
KARE Warszawa

KARE Warszawa

Salon Meblowy KARE Puławska 564, 02-884 Warszawa
Godziny otwarcia
Pon-Pt 10:00-19:00
Sobota 10:00-18:00

SALON KARE Kraków

Showroom KARE w Krakowie – inspiruje już od lat!

Pierwszy polski salon KARE, do dziś niezmiennie zachwycający inspirującymi aranżacjami, różnorodnością i pozytywną energią.

Odkryj teraz!
Kraków

KARE Kraków

Salon Meblowy KARE Pasternik 114d, 31-354 Kraków
Godziny otwarcia
Pon-Pt 10:00-19:00
Sobota 10:00-18:00

SALON KARE Warszawa

Już jest – nowy salon KARE w Warszawie!

Warszawski showroom KARE to 800 m2 powierzchni ekspozycyjnej, ulokowanej na 2 poziomach. To miejsce stworzone dla fanów designu na światowym poziomie.

Odkryj teraz!
Warszawa

KARE Warszawa

Salon Meblowy KARE Puławska 564, 02-884 Warszawa
Godziny otwarcia
Pon-Pt 10:00-19:00
Sobota 10:00-18:00
Przeglądaj inny Sklep

Blog KARE

Tutaj zawsze znajdziesz wskazówki i inspiracje, które pomogą Ci samodzielnie zaaranżować wnętrza pełne pasji i dobrego smaku.